Mammaledig


Lite så här är mitt liv (minus katten), trodde faktiskt inte själv att mitt liv skulle vändas helt upp och ner efter jag fick barn. Hade en bild över hur jag fortfarande hade ett välstädat hem, gick på långa promenader, såg pigg och fräsch ut, hade rena kläder på mig, såg till så att det fanns god hemmalagad mat hemma. Men OJ så fel man kan ha. Här sitter man nu trött, kläder man har haft på sig i 24 timmar, en gigantisk tvätthög, en till gigantisk tvätthög (dock tvättad men ej sorterad) och några promenader och härliga maträtter hinner man knappt inte med. För de få timmarna som jag får för mig själv de spenderar jag i soffan framför datorn och TVn.
Så är mitt liv :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu